tiistai 24. helmikuuta 2015

Coco ja Donna

Sunnuntaina minulla oli leikkitreffit Cocon ja Donnan kanssa, ne on minun hyviä ystäviä, varsinkin Donna. Coco on enempi Windyn ystävä niillä on omat vanhusten jutut. Coco on 9-vuotias ja rotuja siinä on niin montaa, ettei edes tiedetä, että miten montaa, minusta se on aika siisti juttu, enempihän on monesti parempi. Donna on minua pari kuukautta nuorempi ja rodultaan saksanpaimenkoira. Kun me oltiin nuorempia minä kiusasin Donnaa koko aika ja Kettu kielsi, mutta ei se paljoa auttanut, sitten piti lopettaa, kun Coco tuli sanomaan, että tommonen ei sovi. Coco on aika tiukka muori vaikka näyttääkin leppoiselta. Kyllä minä edelleen vähän Donnaa jallitan, mutta se osaa jo pistää vastaankin.

Leikkimään me mentiin autolla, Donna ja Coco tulivat hakemaan minua ja Kettua ja sitten me mentiin kaikki yhdessä. Cocon mielestä minä vein sen ikkuna näkyvyyden ja se vähän minua komensi, mutta minä heilutin vain häntää. Niin me ajeltiin maalle ja päästiin juoksemaan ja riekkumaan metsään ja pellolle.















Hauskaa oli, mutta kyllä väsytti, kun päästiin kotiin, aloin jo vähän kotimatkalla pilkkiä autossa.


Illalla kun Kettu värjäsi hiuksia, minä kuitenkin lueskelin vähän mainoksia, mutta kyllä se pisti sitten taas nukuttamaan. 


~Aikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti