perjantai 20. helmikuuta 2015

Soltar's la Cenerentola


Soltar's la Cenerentola eli Windy, Vilppu, Vinsetti, Vilpura, Pieni idiootti on minun ikioma isosisko vaikkei se iso kyllä olekaan, paitsi kuulemma rotuisekseen, Windy on nimittäin italianvittikoira.

Windy on syntynyt 21.9.2004 ja muutti Ketun luo puolivuotiaana käytyään ensin tarkastamassa yhtä toista kotia. Windy on kuulemma ollut nuorena tyttönä aika mahdoton tapaus ja säikytellyt Kettua monet kerrat, mutta nykyisin se on jo vanha ja vähän tylsä. Meillä on Windyn kanssa kuitenkin samat prioriteetit; 1.Ruoka 2. Metsästys 3. Hoomio.

Minä 11 viikkoa ja Windy ~10-vuotta.

Minä 16 viikkoa ja Windy ~10-vuotta.

Minä 6 kuukautta ja Windy ~10-vuotta.

Minä 11 kuukautta ja Windy ~10-vuotta.

Minä tykkään Windystä hirveästi vaikkei se oikein minun kanssa leikikään. Ennen se leikki enemmän, mutta nykyisin se ei suostu edes juoksemaan vapaana, jos minä olen lähellä, se on vähän tylsää, koska minä haluaisin vain leikkiä. Usein minä sen Windylle kerronkin, ensin ihan nätisti, mutta sitten minulla nousee kierrokset ja ärisenkin vähän, että nyt liikkeelle siitä. Sellaisesta Kettu ei tykkää ja aina se sitten komentaa. Lopulta Windykin vähän suuttuu ja nakuttaa hampaita ja hyppii silmille. Sisällä me hellitellään ihan nätisti, välillä ja pestään toistemme korvia, että kyllä varmaan Windykin minusta ainakin ihan pikkasen tykkää.

Tässä me ollaan kaikki yhessä kasassa.






1 kommentti: