sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Imatra KR eli kaikkien rotujen näyttely 6.4.2015

Puumalasta lähdettiin ajamaan maanantaiaamuna kohti Imatraa ja koiranäyttelyitä. Minusta koiranäyttelyt on aika kivoja ja olen niissä muutaman kerran ehtinyt käydäkin.

Näyttelyissä tapaa yleensä kivoja hönöjä, melkein samanlaisia kun minä itse. Ketulla on minulle aina paljon herkkuja mukana, välillä minä kyllä koitan imuroida maasta vain kaikki muilta tippuneen karkit.

Näyttelyissä myös joku kiva täti tai setä tulee katselemaan, että miltä minä oikein näytän. Suuhun katsominen on välillä vähän epäilyttävää, mutta ei se minua haittaa sen kummemmin. Häntää heilutan aina kovasti.





Kun oma vuoro oli ohi, katsoin tarkasti miten muilla menee.

Tässä on kaikki paikalla olleet hönöt. 

Meillä oli mukava päivä, vaikka en minä mitään voittanut, laatuarvosteluksi sain erinomaisen ja tulin luokkani toiseksi eli viimeiseksi, mutta sellaisista minä mitään ymmärrä. Lihapullia saan joka tapauksessa ja Kettu sanoi, että menin tosi hienosti ja hurjan hieno minä olenkin, näkeehän sen noista kuvistakin. Onnea päivän voittajille!

~Aikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti