sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Monttubileitä ja Aijutin 11.-12.4.2015

Viime viikonloppuna me käytiin montuilla ihan molempina päivinä. Ensimmäisenä ihan vaan juoksemassa, kun ensin oltiin ajeltu aamu ristiin rastiin hoitamassa auton osto asioita ja toisena testaamassa Aijutinta eli Aikun(minun) juoksutinta, vieheeksikin voisi sitä kutsua. Mörkö tosin meni ja lähetti paremman paremman minun juoksuvideon bittiavaruuteen eli siitä ei ole kunnollista todistusaineistoa.

Ja niin Kettu joutui ostamaan meille uuden auton, kun entinen meni rikki, nyt meillä on Windyn kanssa ruhtinaallisesti tilaa matkustaa, kun Ketun ja Mörön roinia ei tarvitse tunkea meidän seuraksi. Uudessa kärryssä on myös ilmastointi, mitä varsinkin minä, Kettu ja Mörkö arvostetaan kesäkeleillä, Windyn mielestä se on aika turha, kun harvoin sen mielestä voidaan sanoa, että on liian kuuma.


Kuvia lauantailta:














Meidän uusi kulkupeli.

Kuvia sunnuntailta:



Kuvia itse vieheen perään juoksemisesta ei ole, mutta sain retuuttaa jäniksen virkaa toimittanutta t-paitaa kyllä myös treenien jälkeen.

















Pari juoksuvideota:

Windy oli sunnuntain yllättäjä ja innostui sekin vielä vieheestä vanhoilla päivillään. Kettu ja Mörkö olivat aika ihmeissään. Yleensä kun Windy on kiinnostunut vain oikeista jäniksistä.

Paremman videon Mörkö tosiaan poisti ja tässä minä sain vieheen melkein kiinnikin, kun viehe otti hetkeksi tartttui kiveen tai johonkin ja Mörkö joutui hidastamaan tai niin ne sanoo, oikeasti oon vaan huippu nopea! 


~Aikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti