tiistai 19. toukokuuta 2015

Jekkuilua

Viikonloppuna pääsin leikkimään ensi kertaa Jekun kanssa. Ollaan me tavattu aiemminkin, mutta minä olen aina joutunut olemaan hihnassa kun Jekku on ollut vielä niin pieni. Onhan se pieni edelleen, mutta sisua siltä ei kyllä puutu.

Jekku on jackrusselinterrieri ja asuu maalla minun toisen mummolan naapurissa, missä me käydään silloin tällöin juoksemassa pelloilla, sellainen pihapiiri kelpaisi kyllä hyvin minullekin.

Me ollaan Jekun kanssa vähän sellaiset riitapukarit, mutta hauskaa oli silti. Jekkua ärsytti kun se on tottunut, että isommat koirat on vähän kömpelöitä ja hitaita mitä minä en todellakaan ole ja saatoin minä vähän kyllä Jekkua kiusatakkin, mutta vaan vähän.

Windy on käynyt useammankin kerran leikkimässä Jekun kanssa, mutta nyt oli sen mielestä ihan liian kylmä sää leikkimiseen.









~Aikku
  

1 kommentti: